Lekplatser hemma också

Jag skrev om lekplatser på semestern, men det är ju inte bara då de är behändiga. Idag var det fint väder, men inte på badnivå om ni frågar mig i alla fall så jag och barnen gick iväg och lekte på just lekplats. Den första vi gick till har en linbana och ett klätternät, men Arvid ville hellre vidare till Trädgårdslekplatsen på Gyllins Trädgård där det finns både bebis- och kompisgunga, klättergrejer och rutschkanor så vi gick vidare (efter att jag hade åkt linbanan).

Perfekt lekplatsväder var det och i princip inga andra ungar. Några när vi kom, men de gick strax därefter så vi hade allt för oss själva – lyx. Barnen var glada så då var jag glad.

Om kattdagis

Jag har svårt att komma ihåg när jag senast tvättat håret och borstar det inte i onödan. Annars är allt som för de allra flesta.
Det här inlägget postades i Barn, Resten och allt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

